crazymspare

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 8 februari 2014 22:58

Hej! Det är Winnie här! 

Hur som helst, jag saknar verkligen att blogga på denna bloggen. Men problemet är att jag har en egen blogg. Den heter mspwinnie.bloggplatsen.se och så är det för att mio har slutat på msp och lisa har typ också det! Det är i stort sätt bara jag som spelar msp. Det hade förstås varit kul att börja blogga tsm med lisa och mio. <3

Det mesta jag ville säga med detta inlägget var att jag saknar er, lisa och mio, jätte mycket! speciellt dig mio! jag och lisa har ju haft kontakt och sånt via gsm och sånt. men mio har jag inte pratat med på jäääätte länge! D: 

aja, ni får ha det bra! 

Tidigare månad - Senare månad

Detta är vi :D


Hej! Vi är tre tjejer som driver den här bloggen, lisa96love, Winnergirl100 och Miostar. Vi bloggar om msp, livet och mkt mer skojigt! Enjoy :D

Fråga oss! :)

18 besvarade frågor

Vad tycker du? ♥

Vad heter Winnie irl?
 Lovisa
 Ellen
 Karoline
 Mimmi
 Ella
 Minnah
 Klara
 Sophie
 Linda
 Camilla
 Gärtrud
 Nelly
 Linnéa
 Molly
 Åsa
 Karolina
 Olivia
 Filippa
 Fanny
 Märta

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards