crazymspare

Alla inlägg under augusti 2012

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 30 augusti 2012 21:03

Hejsvejs! ;D

Har gjort en ny "hejdåskylt" Här kommer den cx :


 


Haha vad tycks? xP Den blev rätt så stor... XD

Sist vill jag bara säga att jag är borta över helgen och kommer troligt vis inte blogga dåe. c; 

Om jag inte bloggar något litet från mobilen kanske... ;D


 


Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 30 augusti 2012 17:19

 

Jag tkr att temat är jättenice ;) Men ge gärna mejj present från min ö-lista.

 

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 29 augusti 2012 17:39

Nu har jag gjort en ny "hejdå-skylt" igen! Ska visa den:

 

Jag fixade bara till den lite: Men annan text och fötterna cx

Ngn som har skype? Adda mejj och säg det på Msp eller komentarerna!   

Bye bye !! ♥

 

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 29 augusti 2012 16:14

 

       

 

Ok, men nu så ska jag inte göra mer grejor på bloggen mer idag "tror jag" iaf ;)

 

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 29 augusti 2012 16:00

   

Fast på den första finns det ett svart hår och det ska min brorsa ge till mejj! ;)

Men jaja hoppas att ni har en toppen DAG! ♥

 

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 28 augusti 2012 20:56

 

Alltså om ni trodde att det tog lång tid så tog det typ 5-10 minuter!

Jao, men det var allt jag ville säga cx Men alltså jag ska gå o lägga mejj

om typ några minuter för att jag ska örka upp på morgonen! D;

WHÄHÄHÄÄÄÄÄ   

Bye Bye ;***

 

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 28 augusti 2012 07:49

Hej hej! C:
Sitter på bussen just nu på väg till skolan ;D
Hade inget att göra så tänkte göra ett litet inlägg. Cx
Sitter två skrikande barn bakom mig.. o.e
Jaja..Här får ni en lite bilder! ;D

Xoxo Lisa x3

Av Winnie, Lisa, Mio BÄÄST 8DD - 26 augusti 2012 10:44

Miooh har ju nästan slutat helt och Lisa har halvslutat så det är

typ bara jag kvar! Så det är nog bara jag som kmr att blogga typ...

Tråkigt va?? :/ Men jag lägger in en bild på mejj cx

 

Okej, det blev en dålig bild (Ps. jag har fortfarande pyjamas på mejj, orkar typ aldrig

byta om cx) men det var den bästa! ;)

 

Detta är vi :D


Hej! Vi är tre tjejer som driver den här bloggen, lisa96love, Winnergirl100 och Miostar. Vi bloggar om msp, livet och mkt mer skojigt! Enjoy :D

Fråga oss! :)

18 besvarade frågor

Vad tycker du? ♥

Vad heter Winnie irl?
 Lovisa
 Ellen
 Karoline
 Mimmi
 Ella
 Minnah
 Klara
 Sophie
 Linda
 Camilla
 Gärtrud
 Nelly
 Linnéa
 Molly
 Åsa
 Karolina
 Olivia
 Filippa
 Fanny
 Märta

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards